joi, 13 ianuarie 2011

Dabombi - Conspiratoricii 1 - 0

Am și eu o întrebare; de ce nu scrie pe site-urile media din România, cele care au urlat ”apocalipsa” atunci când s-au găsit păsări moarte, că păsările găsite moarte din Constanța erau biete muci?

Ah, da, uitasem că rolul jurnaliștiilor români este să scadă nivelul inteligenței publicului larg și nu să informeze sau să poarte o dezbatere cât de cât inteligentă. ”Dacă este scandal sau caterincă, scriem, dacă nu, scriem puțin de tot în caz că este foarte important. Adică doar în caz că este foarte important și nu găsim alte scandaluri cu care să ocupăm spațiul de publicat.” Uitându-mă și citind ce scot ziariștii români pe piață, nu pot decât să deduc că așa merge vorba la ședințele de redacție, sau cum se zice în română.

Probabil de aia am citit într-un ziar suedez, nu românesc, că păsările din Constanța au murit din cauza alcolemiei ridicată și nu în unul din România. Ah, era să uit: păsările din Suedia au murit din cauză că s-au ciocnit cu ceva. Nici în Suedia nu a fost vorba de ceva supranatural...

Scorul este așadar Dabombi - Conspiratoricii 199872346 - 0 și nu ceea ce am scris în titlu.

B.

Niciun comentariu: