duminică, 16 ianuarie 2011

Privilegiul

Trebuie să comentez faptul că mă simt privilegiat. Un prieten, fost coleg de echipă și junior la noi pe vremea când antrenam juniorii, a devenit jucător de echipa națională și a și câștigat campionatul mondial și cel european de câteva ori. El se află în vizită la părinții lui care locuiesc în orașul unde locuiesc eu.

Ieri seară am ieșit cu el la o bere - eu am băut cafea pentru că eram cu mașina - și am stat de vorbă cu el printre altele despre participarea lui la un concurs cu numele WSOB, cei care știu care mi-este sportul hobi cunosc și acel concurs. Acuma îmi termin cafeaua și merg să mă antrenez cu el. Poate mă mut în orașul lui la toamnă și atunci mi-a spus că cel mai bine pentru mine este să joc la clubul sportiv în care joacă el. Asta este ca și cum un fotbalist de la Steaua, să zicem, ar ajunge la Barcelona. Mă simt chiar foarte privilegiat

B.

Niciun comentariu: