miercuri, 11 februarie 2009

Azi, acum, in aceasta clipa

Azi, acum, in aceasta clipa, a sosit momentul in care totul se termina si, in acelas timp, totul incepe. Am ajuns la momentul zero, la acel moment care defineste o persoana si care-i dezvaluie fara mila caractera lui adevarata. Este un sfarsit de drum care naste o plimbare pe un alt drum, intr-o alta directie si cu alte scopuri.

Azi, acum, in aceasta clipa, se termina un catharsis si incepe o calatorie. Azi a murit o persoana care a platit destul pentru pacatele sale si care a fost chinuit destul de constiinta sa, iar din cenusia lui se naste un alt individ, care este impacat cu trecutul sau si care priveste nerabdator spre viitor. Privirea lui este plina de curiositate.

Azi, acum, in aceasta clipa, incepe un viitor pe care aleg sa-l intampin cu pasiune, cu bratele deschise si cu tot ce este mai bun in mine. Nu am regrete si nici reprosuri, am doar lectii de viata pe care n-am sa le uit niciodata si care mi-au daruit exemple cum vreau si, totodata, cum nu vreau sa ajung sa fiu ca persoana.

Azi, acum, in aceasta clipa, nu mai am 31 de ani. Sunt renascut si am un caiet nou, plin de pagini albe, curate si nescrise, pe care pot incepe sa scriu o poveste noua. Azi mi se da pixul, creionul sau stiloul. Oricare ar fi, cu ce mi sa de am sa-ncep sa scriu.

Chiar acum, azi, in aceasta clipa.

B.

Niciun comentariu: