marți, 17 februarie 2009

Dow si ceilalti

Va fi foarte interesant azi.... Dow-ul este la un nivel de suport puternic. Este foarte interesant sa vedem daca rezista, sau daca va trece de 7500 saptamana asta. In acel caz, ma tem ca urmatoarea statie este sub 6000. DAX-ul se afla si el la un nivel de suport puternic din punct de vedere istoric, la fel ca si OMX30-ul.

Oricum, dupa parerea mea OMX30-ul este supraevoluat. A fost pe la 685-693 de cateva ori si s-a intors in jos. Acum se mentine la 660-665, dar, in opinia mea, ar trebui sa coboare in curand spre 600, unde a fost inaintea bear-rally-ul de saptamana trecuta. Diferenta intre OMX30 si DJI este acuma de 10%. Deobicei aceasta diferenta este mult mai mica. Eu cred ca OMX30-ul urmeaza sa se corecteze in jos. A fost mentinut sus de Ericsson si cateva firme IT, care au venit cu rapoarte pozitive ultimele zile. Dar nu cred ca este de ajuns si acest este motivul parerii mele ca OMX30 ar trebuie sa coboare spre 600.

Se pare ca momentan lumea asteapta opening bell-ul in state, iar din cate vad eu, SUA va deschide in rosu. Asa ca ma mentin pe pozitie scurta pe OMX30, asteptand se mearga spre 600.

Tranzactioarea cu OTP pe bursa din Budapesta a fost supendata azi, dupa ce OTP a scazut 10% atingand nivelul de volatilitate maxima permisa. Scaderea a fost provocata de raportul de la Moody's, care a spus ca multe banci din zona euro, cu expunere catre europa de est, vor primii o cotatie mai proasta. (Dow Jones News Wire)

Dar totul ce am scris mai sus depinde foarte mult de ce va face piata in state azi. Vom sti deseara pe la 23.00. Daca trebuie sa aleg intre variantele ca s-a intors bursa, sau ca acum urmeaza ultima cadere inainte de a se intoarce, as alege varianta a doua.

B.

Niciun comentariu: