duminică, 1 februarie 2009

Numar nou de telefon

Am un numar nou de telefon. Avand in vedere ca ultima vreme am fost preocupat cu alte chestii decat sa fiu prezent pe aceasta planeta, mi-am lasat mobilul intr-un taxi. Evident ca atunci cand am sunat, adica cinci minute mai tarziu, telefonul era inchis. Dupa ce am sunat la dispecerat si cei de acolo au vorbit cu domnul sofer mi s-a transmis ca dansul n-a gasit nici un telefon. Tinand cont de sinceritatea caracteristica a unui taximetrist din Bucuresti, n-am mai facut galagie si am inchis telefonul dupa ce i-am multumit pentru ajutor. Acest incident este acum contabilizat in contul "tepi de la taximetristi". Acest cont are mai multe sub-conturi...Apoldor, Titan, Speed, Taxi2000 si asa mai departe.... Nu radeti pentru ca si voi aveti acest cont. Sau n-ati calatorit cu taxi in Bucuresti?

Noul meu numar il primiti cu mare placere. Trimiteti un mail fiindca nu vreau sa-l scriu pe blog.

B.

Niciun comentariu: