luni, 2 februarie 2009

Azi...

Azi am m-am gandit mult la toate caracterele pe care le-am intalnit ultimii doi-trei ani. Nu ma gandit la aceste caractere ci mai mult la ce am invatat de la ei. Am avut placerea de a intalni oameni minunati, calzi si cu multa pasiune, dar si oameni parsivi, care zic un lucru sau fac anumite lucruri doar pentru a obtine ceva, apoi nu mai vorbesc cu tine. N-as fi vrut sa fiu fara aceasta experienta. Am invatat foarte multe si simt ca sunt mult mai bine echipat pentru viitor.

Trebuie sa spun ca eu nu-s genul de persoana care ramane suparat foarte mult timp. Daca cineva s-a dovedat a fi o persoana falsa si parsiva devin nepasator. Timpul pana sa devin nepasator variaza si depinde foarte mult cat de mult m-a dezamagit persoana respective, dar intr-un final, tot la nepasare ajung.

Ma gandesc ca atata timp cat eu nu-mi pierd proprile valori morale voi fi pe calea cea buna in viata. Mult timp m-am gandit sa ma schimb, sa devin mai egoist, sa-i vad pe oameni din preajmea mea ca metode de a-mi atinge telurile si sa ma folosesc de ei cu tupeu si fara rusine. Dar nu pot face asa ceva, chiar daca multi au facut acest lucru cu mine. Nu sunt vindictiv si nici nu am de gand sa devin, nu am de gand sa ma cobor la nivelul lor pentru ca este mult sub mine.

Viata este prea scurta si mult prea frumoasa ca sa o imparti cu oameni care te umilesc, iar eu am foarte multe lucruri de facut si de vazut in viata. Din mai multe motive am amanat prosteste sa le fac, dar acuma nu mai am motive de amanare. Aleg efectiv sa nu le mai dau atentie celor care sunt saraci in duh, plafonati, vindictivi, orgoliosi, fricosi si asa mai departe.

De abia astept sa vina vara ca sa pot sa stau pe o terasa seara sa citesc si sa scriu. Sa nu creada cineva ca am pretentii ca scriitor. Scriu doar pentru a-mi pune un pic de ordine in ganduri. Este un fel de jurnal fara data si in care scriu de cate ori imi vine cheful.

Inchei aceasta postare acuma fiindca am o treaba de rezolvat cu Dow-ul....

B.

Niciun comentariu: