joi, 22 octombrie 2009

Bohemian Rapsody



Frumuseţea se manifestă în mai multe forme



În mijlocul nopţi şi cu capul plin de gânduri, nimic nu calmează sufltul ca Enya.



Aveam această melodie pe un CD şi o ascultam în maşina umblând între Cluj şi Bucureşti. Melodia-mi aduce aminte de Valea Oltului, de o fericire neimaginată, de o tristeţe fară sfârşit şi de o seara frumoasă în Constanţa. Iubesc această melodie. Este o melodie de iubit o viaţă-ntreaga. Nu contează că n-am ascultat-o de ani de zile. În clipa-n care o ascult din nou parcă timpul a rămas static, că nimic nu s-a schimbat şi că anii n-au trecut. Să nu vorbim de film sau de acea replică la sfârşitul filmului: "du-te la ei". N-am avut cuvinte prima data când am văzut filmul şi n-am cuvinte nici acum. Şi nici lacrimi. Enya - We are free now.



Noapte buna!

B.

UPDATE!! Nu am văzut că nu am postat clipul cu melodia "We are free now", ci "Angels". Am schimbat acuma. Scuze!

Niciun comentariu: