miercuri, 14 octombrie 2009

Un start bun al zilei

Ca să ştie toată lumea: habar nu am ce vreau să acriu în acest articol şi nu am acel habar ascultând Carlos Santana&Buddy Miles Live. Ideea iniţială a fost să scriu despre un start destul de bun al zilei, cât de important este pentru continuarea zilei şi aşa mai departe. De fapt, dacă stau şi mă gandesc mai bine, şi îmi propun să fac asta mai des, îmi dau seama că nimic din ce mă gandeam să scriu nu se poate citi în orice carte de dezvoltare personală. Le ştiu şi eu, le-am citit pe toate şi am descoperit un secret. Şi vi-l spun contra sumei $29.99!!

Lăsând caterinca la o parte, chiar mi-am dat seama de ceva. Eu sunt o enciclopedie pentru prietenii mei. Staţi o secunda să-mi verific mailul, vreau să văd dacă "prietenii" se scrie cu un i sau doi. Aşa. Doi de ii. Bueno - unde eram?

Ziceam că sunt o enciclopedie de sfaturi despre cum să găndeşti în timp de criză. După enşpe mii de cărţi citite pe subiectul "gândire pozitivă" am realizat că nu sunt capabil să-mi urmăresc propriile sfaturi. Deci, secretul este, şi vi-l dezvălui gratuit, că acele cărţi sunt bune atunci când dai sfaturi altora.

Şi cum mi-am inceput ziua? A sunat un preot, m-a întrebat ceva şi l-am minţit. Având în vedere că în ziua în care o pisică neagra a trecut strada in faţa mea mi s-a prăbuşit calculatorul, vă daţi şi voi seama ce mă aşteaptă. Bring it on!

B.

Niciun comentariu: