duminică, 25 octombrie 2009

New Scientist - articol

Am găsit, din nou, un articol foarte fain pe site-ul "New Scientist". Titlul este "7 lucruri ce provoacă insomnie fizicienilor". Îmi amintesc atunci că atunci când eram mai "mic", adică şi mai tânăr, dar nu chiar la fel de frumos, mă gândeam destul de mult la întrebări de genul: "ce este dincolo de capătul universului?"

Citiţi articolul. Eu aş vrea să ştiu răspunsul la acele enigme; voi nu?

Articolul îl puteţi găsi aici.

Vreau doar să mai adaug că eu unul, amator ce sunt, cred cu din ce în ce mai multa convingere că percepţia noastră a gravitaţiei, sau modul în care noi descriem gravitaţia, este greşit. Ţinând cont de munca lui Alain Aspect "încâlcierea cuantică", "string theory" (cu toate dimensinile sale şi faptul că s-au găsit aplicaţii practice acestei teori) şi de faptul că într-un spaţiu finit n-ar trebui să existe fenomene explicate prin ecuaţii de tipul 1/R nu pot să nu mă gândesc că mai trebuie să fie ceva... Ceva ce noi încă n-am înţeles.

B.

Niciun comentariu: