duminică, 11 octombrie 2009

Tratative de succes

Sunt foarte mândru de mine. Este foarte interesant cum uneori chestiile mărunte fac atât de mare diferentă. După ani de tratative la cel mai înalt nivel am reusit să-mi conving laptop-ul şi sistemul operativ să mă lase să scriu literele "ş", "ţ" "ă", "î" şi "â" atunci când scriu în română şi literele "å", "ä" şi "ö" atunci când scriu în suedeză. Mă simt mai împlinit ca om şi bărbat. Am rezolvat fără sa cer ajutorul celor care au trişat şi au făcut o facultate sau două de informatică, dovedind aşadar din nou faptul că bărbatul este cea mai descurcăreaţă finţă de pe planetă.

Tratativele au fost dure. A fost într-adevăr o lupta crâncenă. Ambele părţi au avut aliaţi şi ambele pârţi au fost trădate. Am găsit un aliat în martie când am ajuns în Suedia şi am făcut cunoştinţă cu desktopul HP, dar am fost trădat de el - sau mai probabil ea - chiar în cel mai nepotrivit moment. Nu că ar exista momente potrivite de a fi trădat. În fine.

Sunt convins că Microsoft are un soft secret care monitorizează conţinutul datelor de pe calculator şi care declanşanză prăbuşirea calculatorului atunci când valoare sentimentală si profesională a datelor stocate atinge un nivel maxim. Această suspiciune n-a fost confirmată pe parcursul tratativelor, dar ramâne însă valabilă. Poate din acest motiv sunt deosebit de mândru că am reuşit să trec în tabăra back-up-uiştilor "USB" fără să fiu depistat de serviciile secrete ale adversarului meu.

Aliatul adversarului meu - Bill Gates - a fost, la fel cum a fost şi-n cazul meu, totodata şi trădatorul. Quisling-ul domnului Bill a fost Microsoft şi poate chiar el însuşi. Fără Microsoft n-ar exista PC-ul ci probabil doar Mac-ul, să ne ferească Dumnezeu, însă din cauza planului de dominaţie mondiala a Microsoft-ului, Windows-ul provoacă zilnic milioane de victime. Atâtea fire albe în părul omenirii. Şi se înmulţesc pe zi ce trece.

Acum a început o eră noua. Vorba bunicului lui Spiderman - puteri extraordinare sunt însoţite de responsabilităţi extraordinare. Nimeni nu-şi doreşte să citească cuvântul "pârţi" in loc de "părţi", după cum probabil v-aţi dat seama...

B.

Niciun comentariu: