vineri, 2 iulie 2010

Chestii cu care nu mă împac

Nu pot concepe unele lucruri. Sunt anumite chestii pe care eu chiar nu am cum să le înțeleg. Oricât de mult aș încerca tot enigmatice rămân, acele chestii, și eu, atunci când nu înțeleg; mă oftic și devin cam insuportabil prietenilor mei.

Am decis însă să fiu mai hakuna matata, să nu mă agit degeaba și să încerc să-mi trăiesc viața așa cum știu mai bine. Chir dacă unele chestii, cele pe care nu le înțeleg, îmi stau în gât, neînghițite, cu un gust nu de tocmai fructe de pădure și furându-mi energie care, și așa, de abia îmi ajunge. N-ar fi vorba că sunt obnosit; sunt doar foarte foarte ocupat deoarece toate lucururile care nu de mult mi le-am propus, încep să se contureze și necestiă foarte multă atenție. E fain și chiar n-am timp de nimicuri.

Apropo de off topic; azi am aflat, mai mult din întâmplare, de ce lumea financiară și mecanica cuantică seamănă atât de mult din punct de vedere matematic. A fost o zi faină cu alte cuvinte.

B.

Un comentariu:

Anonim spunea...

Imi place ideea cu "hakuna matata". :)