luni, 5 iulie 2010

Culmea!

Sunt într-o cafenea pe aeroportul din Praha. Am ales acestă cafenea fiindcă este singurul loc în ditamai aeroport internațional în care se fumează. Bineînțeles că la moment dat a venit o familie suedeză, în drum spre casă dintr-un concediu undeva în sudul europei, și s-au așezat la masa de lângă mine.

Ei, neștiind că eu vorbesc suedeză, au început să cârâie că vai doamne cât de mult fum este în această cafenea. Deci, ca să înțelegeți, aieroportul este plin de locuri, cafenele, baruri, magazine, saloane de înfrumusețare, cabinete medicale, bazine olimpice, pistă de atletism, stadion de fotbal, rampă pentru lansarea rachetelor în spațiu, acceleratoare de particole elementare, toalete, scări rulante verticale, scări rulante verticale - pentru puturoșii dintre noi - și în toate aceste locuri NU se fumează.

Ei au ales, bineînțeles, singura cafenea amărâtă în care se fumează și, dacă nu era destul, sau și așezat lângă mine. Iertați-mi suflețelul meu, dar așa cum mă cunoașteți; normal că n-am putut să tac! Le-am spus că netul nu prea are nu știu ce viteză în acest aeroport...

B.

Niciun comentariu: