vineri, 9 iulie 2010

Golf și calendarul încărcat

Ieri am jucat golf! Ador să joc golf și atunci când joc, o fac fără nici-o așteptare legat de rezultat deoarece nu sunt un jucător foarte bun și nici nu prea am timp să mă antrenez.

Ceea ce-mi place cel mai mult la golf este că oricum mi-ar merge, oricât de prost aș da, mă simt bine și mă plimb în aier liber. Iar asta este un câștig mare pentru mine fiindcă de ceva timp încoace chiar nu prea am avut timp să ies la aier liber.

Teoretic nici ieri nu prea am avut timp, însă mi-am făcut timp. Cred că este foarte important ca, atunci când avem un program încărcat, al meu de exemplu este atât de încărcat încât îmi poate ocupa tot timpul meu treaz, să ne facem timp pentru o pauză și să ne deconectăm puțin de la ceea ce facem. Mulți cred că odihna, sau pauza, este opțională, însă nu este așa. Avem nevoie de odihnă și de o pauză din când în când pentru a putea face față provocările vieții, al carierei și a prietenilor.

Mulți se luptă să se cațere cât mai în sus pe treapta vieții. Dar mulți nu realizează că fac aceeași greșealea pe care am făcut-o și eu data trecută, atunci când încercam să urc la vărf în domeniul în care am fost activ. Eu ajunsesem destul de sus la moment dat, dar din păcate nu prea era nimeni lângă mine să vadă. Iar să ajungi unde ti-ai propus și să realizezi că, de fapt, vroiai să fii altundeva este un sentiment care schimbă viața.

Iar acum mi-am propus să nu repet aceleași greșeli. Echilibru în viață este o alegere intelectuală, nu o binecuvântare. Fiecare dintre noi alegem cum vrem să fim văzuți și trebuie să trăim cu această alegere.

B.

Un comentariu:

Mircea Vladut spunea...

Uneori ne trebuie o viata plina de munca si lupta pentru a ajunge "sus" si sa ne dam seama ca nu suntem mai fericiti acolo. Este un ideal fals, care ne impiedica sa ne traim viata.