sâmbătă, 27 martie 2010

Noapte bună!

Am avut o săptămână incărcată care incă nu s-a terminat. Am invăţat multe lucruri noi şi mi-am reamintit unele lucruri vechi. Acum un an am m-am întors în Suedia să rezolv unele chestii şi am crezut că le pot rezolva mai repede.

Recunosc că sunt un pic dezamăgit că nu merge mai repede, încerc să accept şi să fac ceea ce fac cu pasiune. Fără pasiune n-are sens să faci lucruri. Sunt însă momente când parcă nu trăiesc pe lumea asta, că parcă o privesc de dinafară ca şi o emisiune la televizor, sau un film ciudat, complicat şi cu-n sfârşit nesatisfăcător.

Trebuie totuşi să adaug, fiindcă nu vreau să creadă lumea că ceea ce fac e complicat sau ciudat şi că ar avea un sfârşit nesatisfăcător, că ceea ce fac mă provoacă spre bine, nu este de loc ciudat, doar că lumea uneori refuză să înţeleagă, şi sfârşitul v-a fi fericit. Prea multă vreme m-am străduit să fac lucruri care ştiam că nu se vor sfârşi frumos şi greşeala aia n-o mai fac din nou. Sunt convins că am să fac alte greşeli, aşa că nu-i stres, însă sunt greşeli pe care mi-am propus să nu le repet. Întrebarea este acuma; de ce devin mereu aşa de filosofic după ce am ieşit şi eu la un suc cu-n prieten? În fine, noapte bună!
imagine: nasa.gov

B.

Niciun comentariu: