miercuri, 24 martie 2010

Prietenie...

N-a durat mai mult decât zece minute după ce am postat articolul despre succes şi a sunat telefonul. Un prieten de-al meu care tocmai acum o lună s-a angajat la o firmă de trasnport, era într-un oraş la vreo ora distanţă şi uitase cheile de la depozitele la care trebuia să livreze marfa. Având în vedere că tocmai scrisesem că este important cum te porţi cu oameni când îţi merge bine fiindcă aşa se vor purta şi ei cu tine atunci când nu-ţi merge la fel de bine, am spus bine, m-am îmbracat, am renunţat la gândul de a dormi şi am plecat. Am luat cheile de la sediul companiei la care lucreaza şi am mers şi i-am dat cheile. Chesti de genul sunt chesti care adaugă valoare în univers. M-a întrebat câţi bani vreau pe lângă cei de benzină şi i-am spus că nu vreau nici un ban. Tipul este un prieten bun şi îmi place să ştiu că am contribuit ca ziua lui, sau în cazul ăsta noapte lui, deşi îmi dau seama că sună dubios, să fie mai uşoară. Am şi învăţat că n-aş putea să fac ceea ce face el chiar dacă se plăteşte destul de bine. Dacă vă întrebaţi ce am făcut eu noaptea trecută între aproximativ 24.00 şi 03.00...făceam şi eu puncte în plus!

B.

Niciun comentariu: