miercuri, 3 martie 2010

Învăţatul este sănătos pentru creier

Într-un articol în sciencedaily.com - sursa mea de distracţie şi pierdere de timp - puteţi citi un articol despre descoperirea că învăţatul este sănătos pentru creier. N-o să încerc să explic toate tehnicalităţile deoarece mama are mere.

Nu de mult am vorbit cu-n prieten de-al meu al căruia tată vitreg este profesor de psihologie şi are peste 90 de ani. Corpul dânsului începe să nu mai poată, însă el, spiritul şi mintea dânsului, rămâne la fel de limpede şi ascuţită ca în tinereţe. O viaţă activă, diversificată şi cu multă stimulare intelectuală aduce aşadar o minte limpede la bătrâneţe.

Nu vreau să par plin de mine însumi, dar ştiam eu că e bine pentru ceva acest blog. Articolul despre acest subiect (despre învăţatul şi nu despre blogul meu) îl puteţi găsi aici...

imagine: iStockphoto/sciencedaily.com

B.

Un comentariu:

Dana spunea...

Bineinteles ca invatatul este sanatos pentru creier. Pe vremea cand eu eram in scoala (e mult de atunci, pe acea vreme chiar se facea scoala in Romania) ni se spunea ca si creierul uman este ca un muschi. Il vrei pregatit si in forma? Antreneaza-l. Citeste, joaca sah, dezleaga cuvinte incrucisate, discuta. Dintr-o discutie, chiar si in contradictoriu, intre mai multe minti "antrenate" nu ai decat de castigat. Poate de aia imi place mie sa provoc discutii...