luni, 1 martie 2010

Nebunie

Am citit câteva articole pe sciencedaily.com legate de unele descoperiri din domeniul mecanici cuantice. Am să scriu mai multe despre aceste descoperiri mai încolo, când îmi v-a permite timpul, însă pâna atunci aş vrea însă să împărtăşesc sentimentul care uneori mă cuprinde atunci când citesc chestii legate de acest domeniu. Puţine lucruri pot descrie un sentiment mai bine decât muzică sau ochii unei femei. Din acest motiv vă postez următorul clip de pe youtube. Această melodie reprezintă de multe ori ceea ce simt atunci când citesc ceva ce este la limita capacităţii mele de-a înţelege -  de altfel o limita din ce în ce mai mare...


2 comentarii:

Anonim spunea...

Fizica cuantică doar ne arată direcţia în care trebuie să ne îndreptăm... destul de vag, recunosc, dar mult mai clar decât orice altceva până acum.

Cred că te referi la "double slit experiment". Dacă nu... poţi să îl cauţi. :))

Numai bine.

Bogdan Dobondi spunea...

Sincer ma refer la QED, la aparitia si disparitia perechilor de materie. In fine... N-am scris despre QED fiindca este un picut peste capul meu... Probabil ma asteapta o facultate in domeniu, asa ca tac pana atunci...:D